V říjnu jsem svůj blog trochu zanedbával. Důvodem byla především má snaha napsat novou první kapitolu. 

Jeden z kamarádů, kterému z nějakého důvodu nevadí poslouchat mé nekonečné teorie o mé knize, se mě nedávno zeptal, zda jsem se svým rozhodnutím napsat novou první kapitolu nevrhl po hlavě do bezedné jámy, kvůli níž hrozí, že Dravce nikdy nedopíšu. Měl totiž za to, že když takto od začátku pracuju na první kapitole, zatímco dalších pět mám hotových, jistě pak budu mít tendence předělávat i ten zbytek. Se vší upřímností jsem mu ale odpověděl, že tomu tak není. Alespoň v to doufám.

Problém mám totiž skutečně jen se začátkem toho svého textu. Do míst, kde původní první kapitola končila, se chci opět dostat i s novou verzí. A ne snad proto, že bych si chtěl ušetřit práci s dalšími změnami. To by nebyl zas takový problém. Jenže - on není důvod něco takového dělat. Nesamolibě musím uznat, že se mi zbytek textu svým způsobem líbí. A to je pozitivní. Jsem k tomu všemu nesmírně kritický.

A teď budete mít možnost být kritičtí i vy.

Dnes jsem se totiž rozhodl, že uveřejním první ukázku z první kapitoly. Vlastně se mi tento nápad zamlouvá ještě víc než uveřejňovat kapitolu celou - takto uvidíte, jak příběh začíná, a zároveň se vám do ruky dostane jen zhruba pětina rozsahu první části, takže stále nevyzradím víc, než bych chtěl. Win-win!

Nebudu to dále protahovat a přidávám odkaz na první úryvek (velmi krátký) z první kapitoly, kde konečně poznáte Salima, hlavní postavu knihy. Jakékoliv komentáře jsou vítány, ale i samotné přečtení mi bude dostatečnou odměnou :)

1. kapitola - Úplná masáž pro duši (ukázka)