Je to trochu nezvyk, ale druhý post za sebou je o hudbě. Minule jsem se s vámi podělil o pomyslný soundtrack, který provází moje poslední týdny. A tentokrát to budou skladby, které se objevují v knize.

Je to sice svého druhu spoiler, ale ne zas takový, abych kvůli němu měl pocit, že vám knihu zkazím. Adam, jakožto hlavní hrdina, má hudbu rád. Poslouchá ji pořád. A já jsem si říkal, že vám dopředu dám ochutnat některé skladby, které ho ovlivní. Důvod? Třeba si jednou při čtení lépe představíte, v jaké náladě se má nést daná scéna nebo jakou hudbu Adam zrovna poslouchá.

Určitě tu v seznamu najdete skladby, které už znáte. A možná taky pár, které budou nové. Každopádně dost řečí, teď už bude mluvit hudba.












Nebyl bych to já, abych nedodal něco na závěr. Tak nějak se děje, že jsem v úplným finále knížky. Stačí pár dní a... první verze bude dopsaná. Uff. Kdo by to byl čekal?