Tak s tímhle už jsem vážně nepočítal. Poprvý mi můj text vyjde knižně!

Nejedná se sice o Dravce, přesto mám obrovskou radost. A to tak velkou, že ji ani nebudu zabalovat do neutrálních slov, který by moje nadšení nějak mírnily :)

O co se vlastně jedná?

Na konci minulýho roku byla vyhlášena velká povídková soutěž (na téma Poslední uzel), která oceněné práce vydá ve formě sborníku. Fyzickýho. Ke který si můžete čuchnout. Listovat jím. Nebo ho polejt kafem. Prostě sen každýho pisálka.

Úspěchu si vážím o to víc, že byla fakt silná konkurence a že v minulým ročníku jsem se umístil několik míst pod čarou. Byl jsem z toho tehdy rozhozenej. Dostal jsem ale neocenitelnou zpětnou vazbu, poučil se z ní a letos se do práce pustil po hlavě. Během měsíce a půl tak vznikla třicetistránková povídka Nahý oběd s Lolitou, která - a to mě nejvíc šokuje - novej ročník soutěže dokonce vyhrála.

No fakt!

Na podzim tak vyjde jako součást knihy, ve který se objeví dalších dvanáct povídek a pět básní. Měl jsem možnost je všechny číst a musím jednoznačně říct, že mi bude velkou ctí, že se objevím po boku tak talentovaných autorů.

Co říct závěrem? Těstě se na podzim! Knihu si budete moci normálně koupit a podpořit další ročníky, anebo také zdarma stáhnout ve formě e-booku.

Bude to na vás :) Podrobnosti samozřejmě najdete pak i zde na blogu.