Už je to skoro měsíc, co jsem na blog napsal něco nového, a tak jsem se rozhodl, že svých pár čtenářů seznámím s tím, co se za poslední týdny událo nového.

První věc, která mě skutečně potěšila, je nový Murakami. The Wind-Up Bird Chronicle, v češtině Kronika ptáčka na klíček, patří mezi knihy, které jsem si chtěl už dlouho přečíst, jelikož spadá do dosud nevydané starší části Murakamiho tvorby a jelikož jsem o ní slyšel samé pozitivní věci. U knihkupectví Martinus.cz se mi navíc podařilo pro mě vtipným způsobem získat recenzní výtisk, takže ihned po přečtení se s vámi podělím o své dojmy. Zatím to vypadá na klasického Murakami (což je jedině plus), a tudíž na mé straně zatím panuje velká spokojenost.

Kromě toho jsem před pár minutami aktualizoval úryvek první kapitoly tady na blogu. Jedná se o už asi pátou úpravu, tentokrát asi nejrozsáhlejší. To je tak, když sdílíte něco, co ještě není dokončené. Ale já si nestěžuju - alespoň je vidět, že psát text je nekončící proces, který (snad) zastaví až (snad) fyzické vydání knihy. Třeba už se také brzy dočkám nějakých komentářů .)

Přemýšlím, co dalšího by stálo za zmínku, ale patrně už více novinek z paměti nevylovím. Možná snad - pokud si najdu čas, rád bych se trochu rozepsal o filmu Interstellar a jeho soundtracku, neboť oboje na mě v poslední době velmi zapůsobilo. Recenzi filmu tady navíc ještě nemám :)

Na závěr chci poděkovat za zatím první doručený příspěvek do mé (zřejmě časově neohraničené) veřejné sbírky fotek kaluží. Katčina louže se tu jistě brzo objeví :)

To je zatím vše. Mějte hezký podzim.